Frågor & Svar
Vilka typer av städtjänster erbjuder ni?
Vi erbjuder olika städtjänster till privat- och företagskunder.Tjänsterna vi erbjuder är hemstädning, flyttstädning, storstädning, fönsterputs, och städning för företag och BRF:er.
Hur bokar jag en städning?
Du bokar våra tjänster genom att fylla i formuläret på vår sida.
Behöver jag ha egna städprodukter?
Vi använder egna rengöringsprodukter när vi är ute och jobbar. För hemstädning behöver du ha en dammsugare och en mopphink. Saknar du något av detta, kan vi förse det mot ett tillägg.
Vad händer om jag inte är nöjd med tjänsten?
Vi gör alltid vårt yttersta för att du ska vara nöjd med städservicen vi levererar. Som kund har du alltid 100% nöjd kund-garanti, vilket innebär – är du inte nöjd med städningen, kontakta oss inom 72 timmar så hittar vi en lösning tillsammans.
Hur fungerar rut-avdraget?
Rut är en förkortning av Rengöring, underhåll och tvätt. I Sverige får du som privatperson göra rutavdrag på 50% på arbetskostnaden för hushållsnära tjänster. Detta är dock förutsatt att du uppfyller villkoren för att få RUT.
Fr.o.m. den 1 januari 2021 ökades maxtaket för rutavdrag från 50 000 kronor till 75 000 kronor per person och år. Läs mer på Skatteverkets hemsida.
Hur avbokar eller ombokar jag en städtjänst?
Du kan avboka eller boka om en städtjänst genom att kontakta oss senast 48 timmar före utsatt städning.
Har ni ansvarsförsäkring?
Ja, vår ansvarsförsäkring täcker eventuella skador på dina föremål till ett värde upp till 10 miljoner kronor.